kdybych vám mohla říct jen jednu větu, byla by to tato:

dobrodružná cesta k esenci vašeho podnikání.

brandový plánovač

Co je brandový plánovač?

Brandový plánovač je online workbook, obsahuje 6 modulů ve formě pracovních listů. K těmto modulům získáte přístup ihned. Stačí si je stáhnout, vytisknout a začít pracovat.  Když vyplněné listy spojíte dohromady získáte kompletní workbook. 

Jednotlivé manuály jsou zpracovány formou úvodní vizualizace a zvídavých otázek, které vás navedou podívat se na svoje podnikání z nadhledu do té míry, že se připravíte na focení fotek, které vyšvihnou vaše podnikání na úplně nový level.
Plánovač také poslouží jako skvělá příprava pro Vše brandové focení.


Co vám plánovač přinese?

Ujasníte si co a proč tvoříte a v čem spočívá vaše jedinečnost

Porozumíte sobě a zároveň vytvoříte základy své značky a dáte jí jasný rámeček

Zjistíte, kdo je právě váš ideální klient a jak ho přilákat

Nahlédnete do jednotlivých prvků vizuální identity brandu - barvy, fonty apod.

Ujasníte si, jaké fotky potřebujete nafotit a pomocí jakých emocí, aby přitáhly vašeho ideálního klienta

Naplánujete si oblečení, místo a doplňky na focení a mnoho dalšího

Co bude výsledkem brandového plánovače?

Vytvoříte si jednoduchý brandový moodboard a seznam plánovaných fotografií na vaši zářivou fotosession, která vaše podnikání vystřelí na úplně jiný level.

Nový level vašeho podnikání vám přinese novou úroveň hojnosti.

Pojďte si stvořit srdcovou značku

co si ujasníte díky brandovému plánovači:

Co a proč tvoříte, v čem spočívá vaše jedinečnost

Pro koho tvoříte - kdo je váš ideální klient a jak na něj zapůsobit

Jak to, co tvoříte, prezentovat světu

Jaká atmosféra je vhodná pro vaši značku

Jak dodat šťávu vaší vizuální prezentaci a to nejen pomocí fotografií

Jaké fotky pro své podnikání potřebujete a jak jich docílit

Jaké fotky pro své podnikání potřebujete a jak jich docílit

jak se připravit na brandové focení

brandový plánovač

Je praktický průvodce, který obsahuje tyto moduly: 

MOJE VIZE A HODNOTY

MŮJ IDEÁLNÍ KLIENT

MŮJ STYL

MOJE VIZUÁLNÍ IDENTITA

MOJE ZÁŘIVÉ FOTOGRAFIE

MOJE PŘÍPRAVA NA FOCENÍ

Možná máte pár otázek...

Pro koho je plánovač vhodný?

Plánovač je vhodný jak pro začínající podnikatele, kteří si potřebují utřídit vize a nápady svého podnikání, tak pro pokročilé podnikatele, kteří si chtějí ujasnit, kam bude jejich podnikání dále směřovat a restartovat ho.

Co když si s úkoly nebudu vědět rady?

Můžete mi napsat na messenger, budu se snažit vás nasměrovat. U náročnějších otázek se můžete objednat na konzultaci.

co je výsledkem plánovače?

Výsledkem je jasnost o směřování vaší značky a vizuální identitě. Vytvoříte si jednoduchý brandový moodboard a seznam plánovaných fotografií na vaši zářivou fotosession, která vaše podnikání vystřelí na úplně jiný level. Poslouží také jako skvělá příprava pro Vaše brandové focení.

BRANDOVÝ PLÁNOVAČ PŘEDČIL VŠECHNA OČEKÁVÁNÍ!

Brandový plánovač předčil všechny očekávání! Nejdřív jsme se věnovali Vizi a Hodnotám a po krůčkách skládali skládačku tedy přípravu na focení :-)

Plánovač mi také ukázal, jak je důležité si definovat ideálního klienta - další díl do skládačky. Plánovač mne nejenom připravil na focení, ale také na tvorbu mého webu a vizuálního konceptu mé značky!

Text, který jsem v úkolech plánovače tvořila, je pro mne minimálně inspirací pro můj webových obsah, některé pasáže mohu použít beze změn.

Ujasnila jsem si barevnost grafického designu pro webové stránky a další propagační materiály jako je například vizitka.

Pro mne jako pro začínající podnikatelku byl plánovač naprostá bomba! Přišel ve správnou chvíli - při přípravách na tvorbu webových stránek a ostatních propagačních materiálů.

Všem vřele Plánovač doporučuji. Zejména těm, kdo chtějí mít jasno v tom, co a proč dělají, a jak má vypadat jejich prezentace světu. Dle mého názoru je třeba se prezentovat "k obrazu svému", což není vždy úplně jednoduché správně popsat natož ztvárnit. Je to však důležité proto, abyste si přitáhli ty pravé klienty. A právě s tímto vám může Brandový plánovač pomoci.

Harmoniy0rka Lamerii

Reference

až budu chtít fotky, tak musí být od Jany

Neměla jsem žádné očekávání, byla jsem jen zvědavá a zajímala mě Janina práce. Byla jsem překvapená jak to celé má vymyšlené a do jakých hloubek její otázky vedou.

Ujasnila jsem si co chci svými fotkami ukázat. Jaké emoce by fotky měli vyjadřovat a také jaké prostředí je pro mě přirozené. Největší aha moment byl, když jsem si uvědomila, jako moc jsou pro mě na fotce důležité ruce a proč.

Navíc jsem si ujasnila, že až budu chtít fotky, tak musí být od Jany. Pokud přemýšlíš o fotkách a nemáš ucelenou představu o tom, jaké by měly být a jaké by měli mít emoce, porozumět svému brandu, pak je tenhle kurz to pravé. 

Eva Pitnerová

Reference

v kurzu vidím ohromný přínos a taky teď vím co chci fotkama sdělit.

Do kurzu jsem vstoupila na poslední chvíli, před plánovaným focením.
 Moc jsem od něj neočekávala, byla jsem celkem spokojená s dotaznikem před focením co Jana nabízí.

Nakonec jsem byla moc ráda, že termín focení se změnil a já měla dost času v kurzu jít do hloubky, utřídit si svoje nápady, vize a poslání svého podnikání.. Vlastně mi přišlo, že tento kurz je více o sebepoznání, které navazuje na to jak a proč chci vést svoji značku.
A to mi nesmírně pomohlo.

Musím říct, že to byl příjemný restart. A já se těším ne jen na nové fotky, ale i na moje nové nápady a realizace v Ateliéru La lova.
Asi by mne nikdy předtím nenapadlo, se před focením pustit do kurzu, ale musím říct, že v tom vidím ohromný přínos a taky teď vím co chci fotkama sdělit.

Doporučuju každému, kdo se potřebuje zastavit a a najít své proč a jak, v sobě a svém podnikání..

La Lova

Eva Kamasová

Janča je moc fajn průvodkyně tímto pro mě ne úplně známým světem. Čekala jsem, co vse se dozvím a bylo to nad mé očekávání. Vse skvěle vysvětleno, přehledné. Teď se dokážu lépe orientovat ve světě barev, které jsem donedávna plácala jednu přes druhou.Za sebe moc doporučuji

Reference

v kurzu vidím ohromný přínos a taky teď vím co chci fotkama sdělit.

Janin kurz jde mnohem dál za vymýšlení outfitů a lokací k focení. Vede člověka k přemýšlení nad svým podnikáním jako celkem, jeho duchem, posláním… a nad tím, jakou roli v tom všem hraje on sám. V podstatě jde o sebepoznávací kurz:-)

Doporučila bych ho každému, kdo si chce ujasnit směr a jasně pro sebe i pro své klienty definovat, kdo je a s čím přichází.

Eva Orcígová

 "Mohu dosáhnout všeho, čeho si moje srdce žádá."

Máte ke kurzu nějakou otázku?