kdybych vám mohla říct jen jednu větu, byla by to tato:

brandové focení pro podnikatele

V dnešní zrychlené době probíhá většina prodejů přes webové stránky a sociální sítě. Proto je důležité, abychom na klienta zapůsobili během několika prvních sekund a vtáhli ho do našeho světa.

Ideálním způsobem jak docílit skvělého prvního dojmu je k tomu zvolit vhodné brandové fotografie. Kvalitní fotografie, které navíc vyzařují požadovanou emoci, pomohou čistě psychologicky navodit pocit kvalitních služeb a potřebu koupi. Vyplatí se proto investovat právě do takovýchto fotografií.

vyfotím vaši podnikatelskou duši


proč si dopřát brandové focení?

odlište se od konkurence

Pomocí vhodných fotek tvoříte HODNOTNÝ OBSAH pro svého cílového zákazníka

Fotografie můžete použít k vyprávění silnějšího a soudržnějšího PŘÍBĚHU o tom, co dělá vaši firmu jedinečnou 

Brandové fotografie pomáhají budovat vaše podnikání a DĚLAT SVĚT LEPŠÍM MÍSTEM

Díky fotkám na zakázku o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a vytváříte s nimi EMOCIONÁLNÍ SPOJENÍ

Nové fotky vdechnou vaší značce život a dodají vašemu příběhu AUTENTIČNOST a lidskost.

BUDETE VIDĚT. Profesionální fotografie značky pomáhají upoutat pozornost publika.

Zkuste si představit, jaké by bylo mít jasně definovanou vlastní značku a fotografie, které ji vystihují

cítila jsem se jako bohyně 

Úvodní seznámení jsme s Janou pojaly jako procházku lesem. Během ní mi Jana kladla otázky. Už to mi přineslo několik aha momentů, uvědomění, inspirace, dokonce nápadů, jak bych mohla svoje podnikání posunout. Domluvily jsme termín focení, vyměnily několik inspirativních zpráv, postupně se rodila představa, jaké fotky konkrétně potřebuji, abych je mohla využít i do budoucna.

Nastal „den D“. Moc jsem se těšila, ale byla i trochu nervózní. Úplně zbytečně.
Jana je prostě profík. Ví, jak vytvořit tu správnou atmosféru, jemně navede, ale zároveň naslouchá, když má člověk nějakou představu. Byl to úžasný zážitek, cítit se jako modelka.
Pak přišly první fotky. Spadla mi čelist. Vím, že dobrý fotograf dokáže hodně, ale tohle? Jana je pro mě kouzelnice. Má prostě zkušenost a cit pro krásu.

A třešinka na dortu? Vybírání nejzajímavějších fotek přineslo další aha momenty a inspiraci pro můj projekt. Jana má nejen cit pro krásu, detail, ale taky naslouchá a umí se nacítit. To já jako psychoterapeut oceňuji. 

Marie Novotná

Brandové balíčky

Investice do kvalitních brandových fotografií posune vaše podnikání na vyšší úroveň a dodá mu další vrstvu přitažlivosti a důvěry. Je to signál pro vaše zákazníky, že jste profesionální firma, která nabízí hodnotné a kvalitní služby. Pokud máte o fotkách jasnou představu, můžete si zvolit minimalistický balíček a nebo se můžeme nad vaší značkou zamyslet společně a naplánovat fotografování od samého začátku.

Jaké jsou ceny?

Možná máte pár otázek...

kde fotografujete?

U brandového focení je vhodné zvolit takové místo, které odpovídá vaší značce. Doporučuji proto volit místo, které je vám blízké a podporuje celý koncept focení. Většinou vyplyne při konzultaci před focením úplně samo. Dojedu za vámi kam bude potřeba. 

kolik času focení zabere?

Samotné focení zabere 1 až 3 hodiny podle typu balíčku případně podle naší domluvy. Další skoro 2 hodiny zabere případné líčení a úprava vlasů vizážistkou.

Pomůžte mi s plánováním?

Ano, setkáme se před fotografováním a probereme všechny vaše otázky. Celou akci dopředu naplánujeme. Probereme oblečení a celkovou vizáž. Součástí VIP brandového balíčku je konzultace, kde se zaměříme na vaši značku a na to, co konkrétně potřebujeme vyfotit a koho konkrétně potřebujeme fotkami zaujmout. 

co si obleču na sebe?

Všechny podrobnosti probereme na plánovací schůzce. Doporučuji zvolit zhruba rozdílné 3 outfity, které si postupně převlečete. Důležité je promyslet, které oblečení podpoří záměr fotografování a vaši značku.

JAK BUDE PROBÍHAT NAŠE SPOLUPRÁCE?

1. KONZULTACE
Setkání, kde se vzájemně poznáme a probereme vaše podnikání.

2. PODPORA
Jsem vám k dispozici při plánování a přípravách na focení.

3. FOCENÍ 
Koktejl ženského plynutí v připravených mantinelech.

4. FOTOGRAFIE
 Jsou připravené přilákat vaše ideální klienty

Už vidíte své vlastní fotky?